tiistai 10. maaliskuuta 2015

Terveisiä tulevaisuudesta - Greetings from Future



Jälleen yks huikee vkl takana! Mä niin rakastan festareita! Nyt oli vuorossa Future Music Festival, ja oon niin ilonen että menin vaikka kauan mietin että säästäisin rahaa reissaamiseen mielummin. Ehdottomia lemppareita oli Darude, Example ja Avicii! Listaa jatkaa Timmy Trumpets, Robin Schulz, Knife Party, Martin Garrix.. sanomattakin selvää ettei tolla tarjonnalla voi mennä pieleen! Mutta muutenkin oli kyllä parhaiten järjestetyt festarit missä oon ollu, siis jonoja ei ollu minnäkkään ja kaikki toimi! :) Yhteensä lähes 18h hyppimistä ja tanssimista tuntu hieman jaloissa sunnuntaina!






Äiti hei, ei tarvi huolestua, ei oo mun kaikki ;)






Darude soitti teltassa keskellä päivää, eli lämpötila oli vähintään 50 astetta. En antanu sen paljo haitata, vaikka kaveritki meni mielummin reunustalle kuuntelemaan poissa väkijoukosta. Mä fiilistelin kolmanesta rivistä, avasin puhelimen näytölle suomenlipun, ja toivon, että se näkyis tulevalla musiikkivideolla ;)

Example oli unelma niinku aina! Pure love, vaikka mikään ei voitakkaan sitä ensimmäistä keikkaa Provinssissa vuonna kivi. 
Tällä hetkellä en voi lopettaa ton soittolistan kuuntelemista, sain ihan mahtavan energian siitä eiliseen treeniin ja tänään oon pessy pyykkiä hymy huulilla sen ansiosta?!


Tänään pääsen taas pelailee lentopalloa ja  oon nii innoissani, että vaika treenit alkaa kuudelta ni mun laukku on pakattuna jo kahelta ;) Viikonloppuna suunta siis fraser islandille aj oon siitäki superinnoissani! Vielä kun joku vois pysäyttää ajan kulun ni olisin tyytyväinen! Tuntuu että mitä lähemmäs loppuaanmun aika täälä käy sitä nopeemmin aika vaan kuluu! : o

Viel muutama heikkolaatunen video, mihin puhelimen muisti just ja just riitti.. ai miten niin paljon kuvia ausseista? :D




Future Music Festival was amazing!! Oh, why it has to be over now!


~Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti