maanantai 3. marraskuuta 2014

Halloweeniä Brisbanessa




Mun blogi päivittyy hitaasti mutta varmasti näin kerran viikossa :) Ei vaa meinaa tulla kannettua kameraa mukana arkena ku tapaa kavereita kahvilla ym ja käy pelailees beach volleyta.

Olin pitkästä aikaa viikonlopun Brisbanessa. Perjantaina lapset meni kiertämään Halloweenin trick or treat -kierrosta ja mä jäin kotiin jakamaan karkkeja jos jonkinlaisissa asussa kierteleville lapsille ja vähän turhan paljon tuli syötyä itekki siinä samalla :D Siitä jatkoin hyvin suunnitellusti ja myöhässä kohti Viivin ja Marian privaattitupareita ja oli hullun hauska ilta kera $40 suklaa -afterpartyjen!
Lauantai otettii iisisti hengaillen ja siivoillen, että päästiin vielä illalla ilmasille dinnereille ja jälkkärijätskeille !

Sunnuntaina olin ruotsalaisen Tanjan kanssa katsomassa lentopalloa. Tuli nii ikävä pelaamista ja niitä lukuisia sunnutaipäiviä ku oon hallille suunnannu♥  Tähän mennessä ku oon päässy vaan beachiä pelaamaan, mutta toivottavasti sisällekki jossain vaiheessa! Nää pelit oli siis Australian volleyball -liigaa, mutta tasona mun mielestä lähempänä Suomen 1-sarjaa, varsinkin kun kuuluttajan mukaan vastakkain 2 Australian parasta joukkuetta; Quuensland Pirates ja Canberra Heat. Koko viiden dollarin edestä riitti kyllä katsomista, kun molemmat pelit meni viidenteen erään, jonka Brisbanen naiset hävis ja miehet voitti! :) Ennen ku pääsin kotii ni kävin kuvailee tuota Brisbane -kylttiä mikä keskustaan on rakennettu : ) Loppuilta kulu mukavissa skypetunnelmissa ja lenkillä :)






Sain vihdoi muruja VAAN 3h aikaeron päähän♥

Puhelinkuvia vielä, en tiiä koska olisin oikeesti asialla kameran kanssa ikuistamassa tota upeaa yömaisemaa :)

~Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti